Vad hände?

 
Saken är den, jag vet inte själv till 100%.
 
Jag har inte varken varit inne på sso eller bloggat på 2 veckor ungefär, det känns hemskt men samtidigt riktigt bra. Jag började leva på riktigt i en vecka, jag umgicks med kompisar efter skolan & red utan att vara ett dugg stressad, men den andra veckan sprack det. 
Jag kom på mig själv hur mycket jag egentligen saknar sso, även fast jag bara hade varit från det i ynka en vecka. Och ja jag vet, det var grymt hänsynslöst av mig att inte blogga eller berätta om det, o jag skäms det gör jag.
 
Men nu efter 2 veckor känns det rätt bra att börja igen, jag känner mig taggad till sso! Och tack till er som fortfarande kikat in bloggen även fast jag inte bloggade, ni är guldvärda ♥
 
Nu börjar allvaret igen ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: