Jag är tillbaka!

 
Äntligen har jag tagit mig tillbaka. Att bara lämna bloggen sådär och inte ens förvarna er är ett betéende like a shit, vilket jag ångrar som f*n att jag gjorde! Men det ska de bli ändring på kan jag lova denna gången. Detta kommer ALDRIG mer hända! 
 
Tänkte berätta lite vad som hänt nu när jag varit borta också! 
Dels har jag köpt en ny häst, nya kläder + utrustning och så ligger jag väääldigt efter med juluppdragen. Så där har jag något att jobba på nu! Men här på bloggen kommer ni från och med idag bli uppdaterade som det var innan min "paus".
 
Och en sak till. Jag är verkligen supertacksam till er som fortsatt titta in på bloggen även fast det inte hade kommit några inlägg. Statistiken har konstigt nog inte minskat alls mycket, så stort tack till er ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: