Anledning till den dåliga bloggningen + schema!

 
Hej, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den usla bloggningen.
 
Det är så att jag har försökt att blogga från mobilen de dagarna jag har haft mycket att göra, men varenda inlägg jag skrivit där raderades när jag tröck på publicera vilket var väääldigt irriterande. 
 
Men ja, imorgon har jag studiedag så då blir det mycket bloggning! Och så ska jag bättra mig i veckorna nu också och varna några dagar innan ifall det är någon dag som jag inte kommer blogga alls. 
Fast en sak som jag varit duktig och gjort är ett schema för min bloggning! :D
 
  • Måndag: minst 1 inlägg, men förmodligen runt 2-3 stycken.
  • Tisdag: två inlägg (om inget annat dyker upp som läxor osv).
  • Onsdag: bloggfri dag.
  • Torsdag: 2-3 inlägg, minst 1 ifall jag absolut inte hinner med flera. 
  • Fredag: minst 2-3 inlägg.
  • Lördag: inget bestämt, bloggar när jag känner för det!
  • Söndag: inget bestämt, lika som lördagen.
Så lyder schemat! Självklart kan det bli ändringar beroende på hur mycket jag har att göra dag för dag, men detta är iallafall mitt mål att hinna med + att det kanske vissa dagar blir fler inlägg än vad jag har schemalagt! Och som sagt, om det inte blir någon alls bloggning nån dag så meddelar jag det! c:
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: