Dagens fråga!

 
 





ja längtar tills sso släpper den

Svar: Då är vi två!
joorvik.blogg.se

2013-10-04 » 14:15:52

IRL: Nej absolut aldrig! Finns inget bra med vintern, man går runt och fryser hela tiden och det är så blött och slaskigt. Usch nej, vinter IRL är bajs.

SSO: I SSO däremot är vintern väldigt mysig och det är kul att fota olika vinterbilder i snön. Däremot tycker jag att SSO skulle fixa årets vinter så snön är djupare och att det faller ner större snöflingor så man ser dom ordentligt! :)

Svar: Haha jaså! Ja jag håller med om att vintern på sso är mysig ;)
joorvik.blogg.se

2013-10-04 » 15:01:07

jag älsar vintren på SSO det är sååå mysigt har räknat hur många dagar det är kvar till snön på SSO det är 55 dagar kvar! :D

Svar: Tycker också det är riktigt mysigt faktiskt ! :D
joorvik.blogg.se

2013-10-04 » 16:12:56

På sso är vintern det mysigaste som finns, tyvärr kan jag inte säga desamma om vintern irl...

Svar: förstår vad du menar, tänker lite likadant ;)
joorvik.blogg.se

2013-10-04 » 23:21:44

Hej! Har inte läst din blogg förut, men idag läste jag Jenny Sniwhill's blogg som länkade din blogg :) Du har en jättefin header & design! Väldigt bra inlägg också! Ha en bra dag! <3 //Frida Starwater

Svar: Aw tack, vad glad jag blir :D Riktigt fin blogg du också!
joorvik.blogg.se

2013-10-06 » 13:21:15

i sso är vinter supermysig och så :)
men irl, neeeee blääää. Jag tycker dock att det skulle få va lite mer snö!!!!

+ Jag älskar din blogg super fin design & header


Svar: awi tack <3
joorvik.blogg.se

2013-10-09 » 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: