Grattis Starstable, 2 år ♥

 
Den 13 april 2012 började jag spela detta fantastiska spelet. Jag tror aldrig att jag spelat något liknande som jag verkligen tycker om. Starstable är som ett andra liv för mig, ett underbart. 
 
Tänk er att man kan få så många nya irl-vänner från ett spel, det är helt sjukt. Och att man kan binda sig till personer i spelet hur hårt som helst. 
 
Jag har skypat med kanske en tredjedel av klubben jag är medlem i, DBC. Bara det är hur kul som helst, och jag har så många fina vänner som jag oavsätt om någon slutar spela eller annat, aldrig kommer släppa.
 
Det jag vill säga i denna texten är att Starstable har gjort mig till en annan person, en bättre person.
Grattis sso, du äger! ♥
 
Den första januari 2013.
idag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: