Kvällen med DBC!

 
Hahha, kvällen har varit riktigt kul! Vi samlades i fp & red ner sen ner till stranden!
 
När vi kom ner till stranden så samlades vi runt en bänk för att köra sanning eller konsekvens :D (s/k)
Andrea Friendforest frågade mig & jag svarade konka. Då sa hon att jag skulle rida ner till moorland och skriva "jag är kär i dig" till första person jag ser, vilket jag gjorde. ;)
 
Sen var det ju min tur, och då frågade jag Sally Lightbridge! (frågan är hemlig heh)
 
När vi hade kört klart red vi till sgb, för att sen rida tillbaks till fp igen haha ;)
Disco time, och som vanligt vart det den klassiska "DBC-klumpen"
Dock smet vi därifrån efter 2 minuter för att skjuta lite raketer!
Och efter ytterligare ett tag började det med att någon ramlade ner, sen kom fler & fler efter och tillslut stod de flesta där ;D.
Till sist avslutade jag med en liten sång. (;
 
(vill bara observera att alla mina bilder har ett stort © på sig, vilket betyder att ingen får ta eller låna bilderna utan min tillåtelse! Om du har några frågor om en eller flera bilder så kommentera isåfall!, tack på förhand!)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: