Levlat med Jen & Paw

 
Har levlat med Jensus och Pawsan en stund nu på kvällen, med lite avbrott för champisar ;)! 
Tycker att jag måste bli bättre på att levla, så jag ska försöka få upp stinget efter levlingen igen, vilket säkert inte kommer gå så bra.. :$
 
Iallafall, några tips för att levlingen ska bli roligare: 
  • Musik, antingen hög musig i högtalare eller annars med hörlurar!
  • Levla med en eller flera personer, det blir mycker roligare :D
  • Hitta din egen levlingsrunda, så slipper du springa fram och tillbaka & inte veta vart du ska först!
Själv tycker jag om att levla när man inte är ensam, för då blir det nästan som en tävling vem som ska bli klar först. Då blir man motiverad! c;
 
(konfetti? xD)
 Bravis la in ett litet bocksprång här ;)
Så idag var jag duktig och gjorde alla tävlingar! Bravis gick upp i level 7, och är nu mer än halvvägs till level 8. Så det går framåt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: