Morgonskritt

 
Wild verkade ha väldigt mycket energi när han stog där i spiltan i stallet imorse, så därför valde jag att ta med honom på en morgonskritt runt valedale! 
 
Han kändes riktigt spänd när jag red, men vart mjukare i lederna efter ett tag. Jag måste nog börja lägga ner lite mer tid på just honom så att han inte får stå still så mycket. Han är ju trots allt en kille med mycket energi! ;)
 
Började självklart med att göra iordning honom, och sadlade sedan! 





» RW

Jag tycker att din blogg är superfin och att det är jättekul med en starstable blogg som uppdaterar bra och ofta :D Tack för en jättebra blogg! ^^

Svar: åh tack, vad glad jag blir! :D
joorvik.blogg.se

2013-10-05 » 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: