Ni väljer rubriken - Frisyrer jag haft

 
Hon som kom med förslaget att blogga om detta är Wilma Youngforest som bloggar här! 
 
När jag började spela sso valde jag denna som "startfrisyr",
(bilden är tagen idag)
 Och som ni nog vet så har jag håret nu igen, men jag har haft en del andra frisyrer emellan! ;) 
 
Denhär hade jag innan den som jag har nu, detta är alltså det platinablonda. Tröttnade lite på denna och ville testa något "nytt"..
 
Frisyren på bilden ovan bytte jag till direkt när den kom till jorvik. Älskade den då, men tyckte sedan att den kändes lite "stel" för att vara jag!
 
Denhär frillan hade jag också ett bra tag! Tycker fortfarande att den är superfin och funderar på att kanske byta till den i framtiden. Men först ska jag se om det kommer nya på södra jorvik! :D
 
Håret på bilden ↑ har jag också haft, fast inte jättelänge. Tyckte att jag passade i det tillsammans med sminket jag hade då, fast nu tror jag inte att det skulle passa lika bra. Har inte haft någon tanke på att byta tillbaka till detta, även om det är fint!
 
(bilden tagen idag)
Dehär håret är nog det jag hade i kortast tid, bara en eller två veckor tror jag.
 
(bilden tagen idag)
 
Älskar håret ↑, men tycker själv inte att jag passar så bra i det. Eftersom att jag är blond irl, så känns det konstigt nog bäst att ha samma hårfärg i spelet haha ;)
 
Det var nog alla frisyrer jag haft, men det finns säkert någon till som jag inte minns. Bilderna som det står "bilden tagen idag" tog jag idag för att jag inte hittade/orkade leta igenom mina album heh.. c;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: