Picasa

 
Som några här kanske vet så beskär jag mina bilder i picasa och redigerar sedan i olika redigeringsprogram om det behövs. Men alltid funkar inte picasa som det ska & när man fotar på tillexempel sso så kan ibland kroppen, något klädesplagg eller annat försvinna från karaktären eller hästen! 
 
Då brukar det oftast bli såhär eller liknande;
 
Detta kan man skratta åt, titta tillexempel ögonen. Men alltid är det inte så kul, och speciellt inte när man ska fota till något inlägg eller liknande, och typ ansiktet försvinner så att man måste ta om flera gånger. 
Och då blir det så att längst ner i vänstra hörnet kommer "skärmdumpen" upp i ca 1 sekund, och då ser det bra ut. Men när man senare kollar på bilden, kan det ha försvunnit flera saker/klädesplagg.. :(
 
Aja, detta är väl något man får leva med. Funderar annars på att byta till fraps, men tvivlar på om det blir likadant :/ Någon som använder fraps som kan säga om detta hänt er någon gång? c:





Har använt Fraps i nästan ett år och det där har aldrig hänt mig :>

Svar: Så bra! Funderar på att skaffa det, de verkar bättre :3
joorvik.blogg.se

2013-10-03 » 22:15:53

Jag har med fraps och har inga problem :)

Svar: Okej, tack! :D
joorvik.blogg.se

2013-10-03 » 22:46:24

Oj! Jag skulle tycka det där var sjukt irriterande, om man trott att man fått en bra bild och det ser ut sådär istället xP Nä, jag tillhör också Fraps-ligan :)

Svar: Haha jaa, det äre verkligen ;) Tror att jag snart joinar eran "liga" också ;)
joorvik.blogg.se

2013-10-04 » 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: