Planer för skördebygden!

 
Imorgon öppnar skördebygden, och herregud vad jag längtar. Om kanske ca 15-20 timmar rider jag runt där inne, och utforskar allt det nya! :D
 
Mina planeringar är:
 
Jag ska rida in tillsammans med Jamsan, och utforska imorgon tillsammans med henne! 
Jag kommer ha Wild med mig in första gången.
Denna outfiten kommer jag bära! 
 
 
Och så har jag sålt massor med medaljer, så nu har jag 2 av varje kvar. + att jag köpte 2 nya klädesplagg idag också hehhe.. Men nu ska jag inte slösa mera innan imorgon! Det kommer säkert bli en hel del saker i skördebygden som köps, haha ;) 
 
Detta är mina js & sc som jag kommer gå in med. Hoppas dem räcker för de sakerna jag absolut kommer vilja köpa *-*
 
Imorgon tar jag en bloggfri dag, som också står på bloggschemat! Vi ses på torsdag :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: