Redigeringar till läsare?

 
Funderar på om jag skulle börja ta beställningar och redigera åt er läsare. Och ja, isåfall kommer det vara gratis, då jag inte är någon proffsredigerare om man säger så ;). Så det kommer vara gratis, iallafall i början.
Men jag kommer redigera utifrån den tiden jag har. Alltså om någon skulle beställa något jätteavancerat kanske det tar lite längre tid än om någon beställer något lite enklare. Men det är beroende på hur mycket tid jag har när jag kommit hem från skolan osv. 
 
Tycker ni att det låter som en bra idé? :D
 
(två enklare redigerade bilder, "orienteringsbilden" var till DBC när vi hade orienteringsvecka).





Ja, det låter bra :D

2013-10-13 » 18:24:20

Ja det låter bra.

2013-10-13 » 19:46:30

Jaa, skulle vara kul :D

2013-10-20 » 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: