Serie?

 
Jag har länge tänkt på att göra en serie, men aldrig riktigt tagit den tanken på allvar. Nu känner jag ännu mer för att göra en, och har tankar om vad den skulle handla om osv. Däremot vet jag ju inte om ni skulle vilja läsa en!
Därför vore det bra om ni slänger in en kommentar efter att ni läst detta inlägget om just du skulle vilja ha en serie! :D
 
Min tanke är isåfall att serien kommer ut här på bloggen varje helg, och att det är ganska korta avsnitt. (inte för korta, men samtidigt inte superlånga)! För då blir det lättare för mig att hinna med c:
 
Men då är det alltså en följeserie som kommer i avsnitt, & i bildform! 
Så släng gärna in en kommentar vad du tycker om tanken :D
 





Jag tycker du skulle göra det

2013-10-04 » 22:07:58

Jaaa så klart du ska göra en! ^_^

2013-10-05 » 08:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: