En helt sjuk kväll

 
Igårkväll var bara jag, jen och kell inne från hela klubben. Och herregud vilken kväll haha, asfina vänner är dom ♥
 
 Det hela började med att jag red ner till vd där båda var, vi började latja runt lite redan då
 
 
Men sen fick de mig att byta hemstall!!
 
När jag hade bytt hämtade jag ut nova, och kell blev kär ännu än gång. (Hon hade ingen egen ponny & hon var skötare på nova) Så därför red vi ner till ponnysarna i fp och kollade på den vita åt kell!
 
 
Dock hade hon bara 5 sc så hon hade inte en chans att kunna köpa den vita skönheten hon ville ha.. 
Men då köpte jen 1000 sc åt kell, så hon hade råd med ponnyn som numera kallas Timpan! :D
Sen så drog vi oss mot sgb för att köpa en outfit till honom! 
Det vart en rosa, jag fick bestämma ;))
 
Klockan var runt 1 här, och när vi fixat outfiten hämtade jen sin underbara chelsea. En sån häst har jag också ett bra tag velat köpa. 
 
Av någon anledning hamnade vi till sist vid den i vg för att jen & kell skulle få mig att köpa den, fast jag tvekar fortfarande. Tänker alltid "tänk om det kommer någon riktigt fin häst på onsdagsuppdateringen" :(
 
Iallafall, här var klockan runt 2 & jen skulle sova, så jag fick låna hennes konto och "leka" med chelsea tills jag bestämt mig om jag skulle köpa eller inte. Men jag vet fortfarande inte haha :$ 
Fick iallafall ett par otroligt fina bilder på henne *-*
 
Dör så fiin






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: