Event med Dbc!

 
Igårkväll hade vi ett superkul event med Dbc. Jen hade redan delat upp två lag, och jag var i laget bubblorna som tävlade mot diamanterna. Första grenen var att Jen & Sylvie skulle säga 5 olika koordinater, sen skulle minst 1 person från båda lagen ta sig till personen som stod vid den sagda koordinaten! :D
 
 
Dock fastnade jen på ett staket efter ungefär halva eventet, och alla loggades ut flera gånger pga den flyttade servern.. 
Men eventet fortsatte efter varje utloggning! Efter de 5 koordinaterna så var det dags för att rida till figge för nästa gren!
 
 
Den handlade om att två från varje lag skulle ta sig upp på transporten så fort som möjligt, och det vart jag & paw som fick göra det från vårat lag, eftersom att det bara var vi två som var kvar ;D
 
För Hanna & Cecilia tog det 2 minuter att ta sig upp på transporten!
 
För mig & paw tog det inte alls lång tid. Jag missade när jen sa våran tid i chatten, men jag gissar att det tog runt 15-20 sek!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: