Uteritt med Bravis

 
Tog en mysig uteritt med Bravis igårkväll. Eftersom att min stallflicka tyvärr inte rider så har mina hästar fått stå still ett par dagar, och Bravis som behöver mycket träning.. 
 
Så jag passade som sagt på att rida ut med honom sent på kvällen, då det inte var så mycket andra hästar ute.
Men jag tyckte att han skötte sig skapligt bra, det var bara galoppen som var väldigt hoppig & skumpig men annars var det helt okej. Jag gissar på att han ändå gärna hade velat ta ett litet snabbt galoppsprång ibland, men jag lyckades hålla tillbaka honom ;). Bravis fick helt enkelt nöja sig med kort galopp den lilla turen! 
 
Slutade självklart med att sadla & tränsa av honom, och jag kan lova att han sov som en stock hela natten sen ;) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har)

Kommentar: